fbpx
Instituto SIMA | MEMORIAS 2015-2016 / “Siempre recordaré sus abrazos”-Fabiola Paz
Welcome to Instituto SIMA. This is a private Preschool, Primary and Secondary school located in south Monterrey, NL, MEXICO. We take pride in our graduate students, an average of 38% of our students qualify for High school scolarships. Our bilingüal program is carefully designed to achieve excellent scores on their admission exams, and our exclusive mathematics program gives our students superior preparation for their college education.
preescolar, primaria, secundaria, kinder, elementary, junior high, bilingue, bilingual, español, spanish, ingles, english
12969

MEMORIAS 2015-2016 / “Siempre recordaré sus abrazos”-Fabiola Paz

12:00 06 julio es Memorias 2015-2016, Preescolar